Comunicat curs 2021-22

Suspenem temporalment les nostres activitats
01/10/2021

COMUNICAT DEL CENTRE JÚNIOR ATALAIA PER AL CURS 2021-2022

Ens volem posar en contacte amb tots vosaltres, membres i simpatitzants de la nostra associació, per comunicar-vos que el Centre Júnior Atalaia suspén temporalment la seua activitat tal i com s’ha dut a terme durant els darrers anys.

NO SIGNIFICA QUE L’ASSOCIACIÓ VAJA A DISSOLDRE’S O A DESAPARÈIXER, ni molt menys, però les circumstàncies que travessem actualment ens han portat a reestructurar l’organització, cosa que ens fa impossible poder realitzar un calendari d’activitats estable per als xiquets i xiquetes associats.

ANEM A CONTINUAR TREBALLANT, però ho farem només amb un grup reduït de vosaltres, els més majors, amb l’objectiu de que, el més prompte possible, puguem tornar a oferir-vos a tots i totes, així com a tota la joventut de Xàtiva, les nostres activitats, les nostres acampades i excursions i, sobretot, els nostres campaments d’Estiu. D’ací unes setmanes, i d’una manera més pausada, vos explicarem amb més detall com hem arribat a esta decisió i els motius que ens han portar a fer-ho.

Ara, el que més ens urgia era informar-vos de la nostra situació en el moment en què es suposava anàvem a començar un nou curs. El malson de la pandèmia sembla que va quedant enrere i que, en breu, tornarem a recuperar la normalitat també en el nostre temps lliure, així que, fins que recobrem la nostra pròpia normalitat i tornem a posar en marxa l’associació de la manera que en nosaltres és habitual, vos recomanem que NO ES QUEDEU A CASA I QUE CONEIXEU ALTRES COL·LECTIUS I ASSOCIACIONS, ja que el més important és el vostre desenvolupament com a persones dins d’una societat i, mentre nosaltres no tornem, pot ser molt xulo i enriquidor participar en alguna altra associació.

VOLEM SEGUIR EN CONTACTE AMB TOTS VOSALTRES, per això les nostres vies de comunicació (Web, Instagram i Telegramseguiran actives perquè pugueu conèixer el dia a dia del Centre Júnior Atalaia i perquè seguiu informats i informades de tots els passos que anem fent de cara a la nostra tornada.

Sí, ja estem comptant els dies perquè arribe eixe moment.

Una abraçada grandíssima a totes i a tots. Ens veiem prompte.

Sempre Units

El grup de monitors